tisdag 9 augusti 2011

ny design

som ni troligtvis redan har sett, har jonna d uppdaterat designen på sin blogg. Både bakgrundsbilden och headingen är gjord i Adobe Illustrator och inspirationen till bakgrunden har jag såklart hämtat i mina hemtrakter genom att studera olika typer av kurbits. Etiketten uppe till höger är en illustration av de vävda etiketter jag har beställt till mina kreationer för att ge dem en egen jonna d identitet.
(tyvärr upptäckte jag till min förfäran att min layout ej ser lika bra ut i andra upplösningar än den som jag jag själv använder, så om det är någon där ute som vet hur man får bakgrundsbilden till att anpassa sig till skärmens storlek, är jag tacksam för alla tips och råd)

 (såhär ser layouten ut i min mac men tyvärr ser den inte likadan ut i alla datorer, men det är såhär den egentligen skall se ut)

(mina etiketter har jag beställt på minanamnband.se och jag är väldigt nöjd med dem)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar