fredag 4 november 2011

resultat virkalong

jonna d's resande kom tyvärr att avbryta "flowet" i virkandet för johannas virkalong. Men nu är jag inte bara klar med mina lilla filur men har även lyckats fotografera henne. Jag måste dock ha gjort något fel med huvudet, då detta inte alls blev som det skulle, så jag beslutade att rätta upp mitt tafattiga misstag med att lägga till en liten nos. Detta skulle bli en muckla men jag tycker inte helt att min figur ser ut som en muckla utan mer som en liten rosa flodhäst... (besök johannas blogg här för att se hur denna skapning skulle ha sett ut)
Det har varit väldigt skoj att för första gången vara med i en virkalong, något jag kommer försöka fortsätta med (är till och med sugen på att starta en egen virkalong!)




1 kommentar:

  1. Åh va söt din vart! Hon vart finare än min, fast hon vart ju inte en muckla... Men något ännu finare! :) Jag tycker du ska vara supernöjd!

    Starta en virk-a-long! Jag är på! :)

    SvaraRadera