lördag 10 december 2011

pysselstafetten - växling #8 lag 2

nu går det fort i svängarna i pysselstafetten. Tidigare idag växlade nämligen Johanna på Virrig Virkning vidare för lag 2. Johanna hade fått temat "hemtrevnad" av CT och detta kluriga tema har hon tolkat mycket bra, tycker jag för vad kan vara med hemtrevligt än doften av nybakat? Johanna har nämligen både bakat och virkat några riktiga godbitar som ser väldigt smarriga ut.


(bilder lånade av virrig virkning)

I och med dessa bakverk har Johanna nu skickat stafettpinnen vidare till deltagre #9 i lag 2 - Pyssliga Sara och det nya temat är

"mjuk" 

Ett stort tack till Johanna och lycka till, Sara.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag har sett dina kommentarer... men jag har tyvärr varit väldigt stressad med nytt jobb och så. Men nu har jag börjat skapa något på tema: mjuk - och min plan är att den blir färdig till på fredag. Hoppas det är ok?

    /Sara

    SvaraRadera