onsdag 15 februari 2012

mitt fina hemlispaket

så kom dagen jag längtat efter (nej, inte alla hjärtans dag) utan dagen då jag fick mitt paket från min hemliga vän. Jag var ju så dum och flyttade mitt i själva bytet, så det blev lite försening då min kära mor hade problem att hämta ut paketet på posten utan min legitimation. Men nu är det alltså här och mitt paket har faktiskt farit hela vägen från Turkiet, för det är där min hemliga vän bor. Det tog sin lilla tid, men jag hittade till slut min hemliga vän och det är kvinnan bakom den fantastiska bloggen turkfrun virkar, som har skickat detta otroligt fina paketet. Blev så glad för alla sakerna och jag kände mig som ett litet barn på självaste julaftonen. Paketet innehöll 3 vackra garner (alla 3 melerade, som jag älskar), 2 ergonomiska (super för min värkande handled), en varvräknare (visste inte att sådana geniala saker existerade!) och choklad! Tjoho! Jag är bara så glad! Tusen, tusen tack!!!




Vill även passa på att tacka Saanis som har anordnat detta roliga hemlisbyte. Ett riktigt bra iniativ, tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar