måndag 23 april 2012

och vinnarna är

jonna d har passerat 20.000 besökare och det var jag bara tvungen att fira med en liten utlottning. Hela 43 lotter blev dragna och jag valde att använda mig av random.org för att på ett lätt men rättvist sätt dra två vinnare... och de lyckliga vinnarna är:

paket 1

paket 2
pernilla j

Ett stort grattis till er båda och tack till alla som ville vara med och fira. 
Christel och Pernilla - skicka mig ett mail med era adresser så kommer era vinster på posten.

4 kommentarer:

  1. Vilken tur jag har som vunnit det fina garnet och chokladen. Tack så mycket. Jag älskar mörk choklad och just denna sorten har jag inte smakat ännu. Jag mailar min adress till dig. Ha det bra.

    SvaraRadera
  2. Så kul! Har mailat adressen!

    SvaraRadera
  3. grattis till Christel!! o Pernilla oxå!

    SvaraRadera
  4. Mitt paket kom igår, tack än en gång! Barnen hjälpte glatt till med att äta upp chokladen!

    SvaraRadera