tisdag 16 april 2013

en liten present till en liten människa

2013 måste vara deceniets största babyboom! Jag har så många nära och kära som väntar små underverk och för att hålla koll på alla terminer, lägger jag numera in dessa i min kalender... 2 bebisar nu i april, 3 i maj, 1 i augusti och 2 i september (hoppas nu inte att jag glömt någon!). Som den "den coola lektanten" jag är (ni vet hon som kommer på besök, har presenter med sig och leker med barnen tills barnen själva tröttnar, bara för att det är så himla roligt att få leka av sig), måste jag nu ligga i för att hinna med att skapa små välkommen till världen paket. Med garnet som jag köpte för någon vecka sedan, håller jag nu på att tillverka en liten present till en liten människa som snart kommer till världen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar