lördag 6 april 2013

mina egna strålande ärr

de senaste två åren har varit två år med allt för många farväl. Det sliter på kroppen att överge människor man blivit glad i och varje uppbrott lämnar ett djupt, otäckt sår. Några av mina käraste har under våra avsked givit mig fantastiska avskedsgåvor så att jag aldrig skall glömma dem... det vi hade... och det vi upplevt. Som röda ärr pryder dessa min kropp... för jag vill inte riskera att glömma utan vill bli påmind om dem alla varje dag... varje minut... varje sekund... Saknar er.

 örhängen från anime bing for cooee design som jag fick av sötaste c när jag lämnade borås

armband 1 från efva attling som jag fick av allra käraste j när jag flyttade från Oslo och jag har aldrig tagit av mig det sedan dess. Armband 2 kommer från  franska agatha och det fick jag just av min kära, franska väninna när jag lämnade Sverige sist.

mitt finaste armband som sötaste v har gjort till mig

en liten blomma från j och ett fint peacetecken från m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar