måndag 1 april 2013

utsikten är avklarad

för ett par dagar sedan bad jag om er hjälp med att välja lägenhet, eller snarare utsikt. Nu har jag säkert sett 50 olika lägenheter i minst 10 olika områden och till slut gick det verkligen i surr... kunde liksom inte hålla de olika lägenheterna i sär. Men nu har jag iallafall tagit ett beslut. Det blev ingen havsutsikt och inte heller några vyer över bergen, då jag valde att prioritera restid till jobbet samt standard på själva lägenheten. Så den lägenhet jag till slut fastnade för är hely ny (ingen har bott där innan) har två ballkonger och ligger i en helt ny byggnad. Jag får ingen närhet till stranden och inte heller tillgång till tennisplaner, men huset har pool och ett välfungerade gym och det kommer verkligen täcka mina behov. I tillägg fick jag ett extra rum så att alla mina nära och kära kan komma på besök. Tyvärr är lägenheten helt tom men Ikea brukar ju aldrig göra en besviken, så det här blir nog bra.


3 kommentarer:

  1. Wow vilken utsikt, så häftigt!

    SvaraRadera
  2. Vaddå det är väl vatten därborta ändå? :)
    Själklart finns det annat än bara utsikt som spelar in, gratits till beslutet!

    SvaraRadera
  3. GLEDER meg til å komme på besøk!!
    Glad i deg!!

    SvaraRadera