torsdag 27 juni 2013

en liten smygtitt

denna veckan är bara helt för galen... inte nog med att jag precis rest över flera tidszoner och känner mig allmänt förvirrad har jag haft möten varje dag, middagar varje kväll och nu är jag i Kina i 24h (så detta är alltså ett tidsinställt inlägg på grund av den rådande cencuren i Kina). Väldigt trevligt i och för sig men jag halkar ju efter med det ena och det andra... usch, jag börjar visst bli en riktig ensamvarg... men jag har ju inte hunnit blogga, inte hunnit prova poolen som äntligen har öppnat, inte hunnit träna, inte virkat, inte stickat, inte haft tid till att fixa naglarna och inte heller hunnit tänka på ett nytt litet projekt jag är sugen att prova på. Men jag får hoppas att det blir lite bättre i helgen. Under tiden bjuder jag på en liten smygtitt från mina underbara semester i Frankrike.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar