lördag 27 juli 2013

morgonkaffe är som guld i mun

god morgon... ja, det här är verkligen en god morgon... vaknade tidigt som vanligt och till min förvåning kunde jag nu höra med ett öra... locket har släppt... tjoho! I tillägg till denna glada överraskning njuter jag just nu av min allra första morgon kaffe utanför Starbucks, för igår när jag var och handlade hade de fått in ett parti laktosfri mjölk. Blev så oerhört glad och packade på mig så många jag kunde bära och jag skall gå tillbaka idag och köpa några till. Morgonen kan ju inte bli bättre än såhär! Nu skall jag dricka upp min kaffe, läsa nyheter på paddan och sedan köra igång en rejäl storstädning (har ju fortfarande smått panik för de där kackerlackorna som min granne påstod sett krypa in under dörren till min lägenget).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar