fredag 2 augusti 2013

baby turban

det måste ju vara något fel på mig - nu är jag i stort sett klar med alla mina ufon och jag har de senaste dagarna kunnat fokusera på min skappelgenser men så i söndags var jag bara tvungen att byta ut stickorna emot virknålen. Hade sett ett så fint mönster på en blog som jag bara var tvungen att prova... jag har tydligen seriösa problem med att fokusera! Hur jag än gör så hamnar jag alltid i den situationen där jag har tusen projekt på gång samtidigt.
Söndagens snedsteg resulterade dock i en liten baby turban som jag hittat hos this mama makes stuff Jag föll pladask och tycker fortfarande att den är helt underbar men nu har jag ju inga barn själv så vad vet jag? Vill man klä sin baby i en turban som denna? Kan jag ge bort den till min gravida väninna utan att hon ska känna sig tvungen till att sätta på sin bebis denna lilla skapelse och skämmas? All input är välkommen.

1 kommentar:

  1. Hur söt som helst, den ser lite ut som en rosett så jag tror att alla skulle bli glada för en sådan fin mössa.

    SvaraRadera