onsdag 28 augusti 2013

massa garn

jag är tillbaka i hong kong men innan jag lämnade Sverige för denna gången, passade jag på att beställa hem lite garn. Det är ju alltid lika skoj när ett paket fyllt med garn dyker upp. Dock var ett av garnerna restade och butiken (garnaffären.se) hade även missat mönstret jag beställt så jag blev lite småbesviken... men men, det som kom var ju fint iallafall. Av baby alpacan skall jag virka en liten kofta till min allra sötaste v och tilda garnet skall så småningom (när jag får mönstret) bli en liten klänning.




Jag sa precis att jag var tillbaka i hong kong men oups... jag ljög faktiskt och det ber jag verkligen om ursäkt för. Är faktiskt i Vietnam just nu... gjorde en mellanlandning i hong kong på ca. 12h innan jag hoppade på nästa flyg. Blir här tills på torsdag då jag har ytterligare en kort mellanlandning i hong kong (24h den här gången) innan jag åker vidare till shanghai. Så med andra - lite hektiskt just... så det kan nog bli dåligt med uppdateringar i de närmaste dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar