onsdag 7 augusti 2013

mina drömmar augusti 2013

ibland är det så himla skönt att drömma sig bort... försvinna från nuet för en liten stund och låta sig sväva bort till en annan plats... en annan tid... framtid eller dåtid och bara njuta.
Just nu, augusti 2013 drömmer jag om ett litet hus... ett hem... mitt hem... ett sött litet hus på landet...


... med den finaste, lite vilda trädgården och en charmig och mysig uteplats... 


... där jag varje morgon skulle äta en helt fantastisk frukost och njuta av dagens tidning i pappersformat... 


 ... intill uteplatsen skulle jag ha ett hemmabyggt utekök där jag skulle laga de godaste rätterna...


... och sedan skulle jag bjuda in alla jag känner till trädgårdsfest...


... och barnen skulle självklart få en egen liten fest...


... och när solen går ner skall jag tända tusenvis av lyktor och bara njuta av mina nära och kära samt den varma sommarnatten... 


Bildkällor finner ni här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar