tisdag 19 november 2013

årets första julpyssel

det är mitten av november och har jag så smått börjat med mitt julpyssel... jag älskar verkligen att julpyssla och förberedelserna inför jul är bland det mysigaste jag vet. Dock vet jag inte hur mycket av detta det blir i år men jag försöker göra det bästa av situationen och har planerat in ett besök till ikea för att inhandla både glögg och pepparkakor, vilket jag hoppas kan hjälpa till att höja julstämningen här hemma. Men... det är ju fortfarande november så jag har ju faktiskt mer än en månad på mig, så ingen stress... och jag har faktiskt inte kommit så långt heller.


1 kommentar:

  1. Jag är som du, älskar att julpyssla! Det gör väl inget att det är långt kvar, då hinner man mera utan att stressa :) Tur IKEA finns och kan stötta utlandssvenskar med väsentligheterna! Förra året var min son i Thailand inför jul. Han gjorde succé på kontoret med pepparkakorna :D
    I år är dottern idag nästan klar med årets julkort, samtliga egenhändigt scrappade.

    SvaraRadera