lördag 21 december 2013

vinnare av lucka 3 i jonna d's adventskalender

dan före dan, före dan, före dan, före dan och dags för dragning av vinsten som gömde sig bakom den 3e luckan i min lilla adventskalender.
Ombord på SK2626 mellan Düsseldorf och Stockholm gav jag samtliga deltagare ett eller flera nummer beroende på antal lotter som ni dragit. I brist på uppkoppling, frågade jag därefter en snäll flygvärdinna om hon kunde ange ett nummer mellan 1 och 22 och hon valde 10… vilket resulterade i den lyckliga vinnaren



drutten driver en blog som jag följt ganska länge och det är alltid lika kul att se vad hon finner på. Hon gör så otroligt mycket skoj pyssel och hennes gåvor till årets julklappsbyte är att dö för… lyckans den som får dessa under granen!

Ett stort grattis till drutten och jag hoppas att ni alla vill vara med i den sista utlottningen som kommer på söndag… skam den som ger sig, eller vad man nu brukar säga

3 kommentarer:

  1. Nämen, vilken tur jag har! Verkligen kul!!! :-D
    Och tack för de fina kommentarerna om min blogg!

    SvaraRadera
  2. Det var nära den här gången !! tack för din snälla kommentar hos mig.
    Ha en riktigt skön fjärde advent. Snart kommer tomten !!
    Kram Eva

    SvaraRadera