fredag 3 januari 2014

det blir aldrig som man tänkt sig

hjälp... imorgon flyger jag tillbaka till hong kong och den här julen kom och gick alldeles för fort. Jag hade ju tänkt att åka skidor varje dag, äta långa frukostar med familjen, se minst en film per dag och pyssla massa men... det blir ju aldrig som man tänkt sig... i brist på snö har det bara blivit springskorna som har fått lufta sig, jag har ätit långa frukostar men ändå alldeles för få, inte sett mer än fyra/fem filmer under hela ledigheten och knappt pysslat alls. Nu står vardagen runt knuten och jag längtar redan till julen 2014.

En konstig halsduk som mer ser ut som en dambinda och ett halvfärdigt bi var det jag hann med under den gångna julen. 



1 kommentar:

  1. Nej, det blir visst aldrig som man tänkt sig. Jag hade också planer på att hinna handarbeta en hel del under min ledighet, men har inte heller hunnit med det...
    Ett stort tack till den fina vinsten jag fick i din adventsutlottning! Ska blogga om den så fort jag får tillgång till min egen dator!

    SvaraRadera