tisdag 19 augusti 2014

sommar 2014 i 4 snaps

under sommaren hade jag sådan tur att jag fick spendera 6 hela veckor i europa under juni och juli. Det blev ju en hel del resor hit och dit men jag fick också njuta av sommarsverige... att äta frukost på altanen, lyssna på sommarpratarna i p1, ta svala kvällsdopp i sjön, cykla vart man en ska och tampas med myggen på kvällarna... saker som jag tidigare tagit förgivet... men att bo i ett annat land, gör att man uppskattar dessa små ting på ett helt annat sätt och nu drömmer jag om ett eget litet torp eller hus, där vi till nästa sommar kan njuta av de fina sommardagarna när vi har semester.

 världens bästa dag hemma i dalarna

 mini-semester på gotland

traditionsmässig midsommar i stugan

och så en snartur till paris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar