fredag 28 november 2014

han är här nu

vår lilla prins är äntligen här! Han kom till världen för 2.5 vecka sedan... oj, vad tiden går! Men detta är första gången under denna tid som jag har tid att sätta mig ner framför datorn. Lilla f är världens finaste och vi njuter av var dag tillsammans med honom, men små barn är visst mer krävande än jag hade föreställt mig... jag hade ju tänkt att lilla f och jag skulle julpyssla, julbaka, gå på långa promenader, träffa vänner och besöka alla Stockholms julmarknader... men nu är vi bara glada om vi lyckas ta oss utanför dörren. Men vi har det bra, lilla f och jag (r är redan tillbaka på jobbet) och vi är positiva om att det snart skall bli lite bättre.


5 kommentarer:

  1. Vilka fina skrynkliga små fötter! Tänker på er och hoppas du är nöjd och glad hur det än blir med julmarknader och julbak!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis! Du har en underbar tid framför dig med lilla f. Goa små fötter i bild. Ha det bra. kram Christel

    SvaraRadera
  3. Åh, vad roligt! Stort varmt grattis! Vilka små fina fossingar lilla f har!
    Men du, ju fortare du vänjer dig vid att det här nya livet nu är det "normala" - desto lättare kommer du att klara alla faser som livet med ett litet barn innebär. Allt är faser, såväl de lugna braiga som de sömnlösa trötta. Gilla läget och njut, njut, njut av det nya lilla livet! Det kommer fler jular och du har redan fått den bästa av julklappar!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Grattis! Nej jag har inte heller mycket tid med min 3 månaders men så är det bara en kort tid :)

    SvaraRadera
  5. Åh, grattis!! Hoppas ni mår bra allihopa! Kram, K

    SvaraRadera